Равносметка.

Преди 5 дни блогът ми стана на годинка. И реших, че е време да се замисля какво се е случило с мен, а по аналогия и с него, за тази година.

Промених се много. Пораснах. Станах по-циничен. По-умерен. Реших, че съм намерил любов, реших че съм я загубил. Осъзнах, че не знам какво е любовта. Преди година бях буен младеж, който иска да прави, да променя, да воюва… Преди година бях бегло подобие на Ботев. За една година обаче… Се случиха доста неща май.

Не че са се променили идеалите ми. Просто се научих, че с много приказки се случват малко неща. За това започнах да случвам нещата. Научих, че една роза значи повече от фразата „Обичам те!“. Научих, че ако стоиш зад принципите си, ако наистина си убеден, че си прав, успяваш. Научих, че понякога не си струва да успееш. Научих, че колкото и да уча, ще си остана глупак. Научих се да уча. И… Май това беше най-ценното, което получих през тази година. Осъзнах какво мога, какво искам и от какво се нуждая. С други думи, осъзнах, че мога всичко, което искам, но имам нужда от подкрепата на Човека. На Жената с главно „Ж“, която ще е до мен, като приятел. Останалото е желателно, но не и нужно.

Мина една година. Вече имам други очи. Гледам света с други очи. Осмелявам се да погледна в бездната, не въпреки страха си от това, че тя може да погледне обратно, а с надеждата да го направи. Преди ме беше страх да се променя. Сега ме е страх да остана същия.

За една година получих толкова вдъхновение, колкото и раздадох. Писах, говорих, върших, променях, запазвах, строях и рушах… И това ме научи. Това май беше и основната цел на живота ми през това време – да уча.

Май това се случи и с блога ми. В крайна сметка… Си правя равносметка. И мисля догодина да направя същото. И тази след нея. И тази след нея. А вие…

Всъщност за това започнах тази публикация. Заради вас. Преди година отправих един апел – мислете. Надявам се за тази година да съм успял да разчовъркам мозъците поне на някой и друг от вас. До скоро виждане.

P.S. Happy birthday dear blog. Hope you had a nice time having me.

One thought on “Равносметка.

Вашият коментар

